Training Vanzari personalizat

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

DSM faciliteaza programe personalizate in functie de cerintele, nevoile si specificul activitatii clientilor indiferent de structura actuala a organizatiei si de gradul de dezvoltare a afacerii.

DSM faciliteaza programe personalizate in functie de cerintele, nevoile si specificul activitatii clientilor indiferent de structura actuala a organizatiei si de gradul de dezvoltare a afacerii.
Fiecare program cuprinde concepte teoretice, aplicabilitate practica, sesiuni de role-play, cu un puternic accent pe implicarea participantilor, urmate de feedback adecvat si profesional.

Curs Vanzari Modul I - Bazele Vanzarii Performante

Obiectivele sesiunii - Beneficiile acestui modul personalizat se vor regasi in cresterea valorii personalului din vanzare, a profitului, a cotei de piata si a satisfactiei clientilor; cursurile motiveaza personalul, performanta si dezvoltarea profesionala indiferent de nivel.
Durata - 2 zile, program 09-17, cu pauze de cafea si pranz
Locatia - la sediul clientului, sau locatie aleasa de comun acord

Sumar Modul I:
- notiuni introductive in vanzare: prospectarea, pregatirea si stabilirea intalnirii, discutia preliminara, identificarea dorintelor si nevoilor, prezentarea si expunerea ofertei, prezentarea alternativelor, demontarea obiectiilor, tehnici de finalizare, influenta si negociere, customer care si after sales, follow-up. Concepte abordate:Small Talk, Declaratia de intentie, CAB, AIDA, WIIFM s.a.
- tipologia vanzatorului: tinuta, atitudine, profesionalism, program zilnic, management timp, tehnici de atingere si depasire obiective, raportare, comunicare si team support

Curs Vanzari Modul II - Performanta in Vanzari

Obiectivele sesiunii - aprofundarea unor tehnici evoluate de vanzare, bazate pe intelegerea unor caracteristici psihologice ale tipurilor de clienti, strategii de abordare si rezolvare ale obiectiilor clientilor, eficientizarea fortei de vanzari si motivarea acesteia
Durata - 2 zile, program 09-17, cu pauze de cafea si pranz (la minim 2 saptamani de Modulul I)
Locatia - la sediul clientului, sau locatie aleasa de comun acord

Sumar Modul II:
- follow-up rezumat modul I pe cazuri concrete, extrase din practica si tipologia clientullui: tipuri de client, abordarea in functie de tipologia intalnita, strategia obtinerii acordului final, greseli frecvente, principii in vanzarea eficienta
- asimilarea tehnicilor : cerere referinte, finalizarea prin influenta si negociere, sesiuni practice filmate, feedback obiectiv

Cere oferta pret Training Vanzari personalizat


check

Alte Produse Training Vanzari personalizat