Training Vanzari personalizat
Cere oferta pret
DSM faciliteaza programe personalizate in functie de cerintele, nevoile si specificul activitatii clientilor indiferent de structura actuala a organizatiei si de gradul de dezvoltare a afacerii.
DSM faciliteaza programe personalizate in functie de cerintele, nevoile si specificul activitatii clientilor indiferent de structura actuala a organizatiei si de gradul de dezvoltare a afacerii.
Fiecare program cuprinde concepte teoretice, aplicabilitate practica, sesiuni de role-play, cu un puternic accent pe implicarea participantilor, urmate de feedback adecvat si profesional.
Curs Vanzari Modul I - Bazele Vanzarii Performante
Obiectivele sesiunii - Beneficiile acestui modul personalizat se vor regasi in cresterea valorii personalului din vanzare, a profitului, a cotei de piata si a satisfactiei clientilor; cursurile motiveaza personalul, performanta si dezvoltarea profesionala indiferent de nivel.
Durata - 2 zile, program 09-17, cu pauze de cafea si pranz
Locatia - la sediul clientului, sau locatie aleasa de comun acord
Sumar Modul I:
- notiuni introductive in vanzare: prospectarea, pregatirea si stabilirea intalnirii, discutia preliminara, identificarea dorintelor si nevoilor, prezentarea si expunerea ofertei, prezentarea alternativelor, demontarea obiectiilor, tehnici de finalizare, influenta si negociere, customer care si after sales, follow-up. Concepte abordate:Small Talk, Declaratia de intentie, CAB, AIDA, WIIFM s.a.
- tipologia vanzatorului: tinuta, atitudine, profesionalism, program zilnic, management timp, tehnici de atingere si depasire obiective, raportare, comunicare si team support
Curs Vanzari Modul II - Performanta in Vanzari
Obiectivele sesiunii - aprofundarea unor tehnici evoluate de vanzare, bazate pe intelegerea unor caracteristici psihologice ale tipurilor de clienti, strategii de abordare si rezolvare ale obiectiilor clientilor, eficientizarea fortei de vanzari si motivarea acesteia
Durata - 2 zile, program 09-17, cu pauze de cafea si pranz (la minim 2 saptamani de Modulul I)
Locatia - la sediul clientului, sau locatie aleasa de comun acord
Sumar Modul II:
- follow-up rezumat modul I pe cazuri concrete, extrase din practica si tipologia clientullui: tipuri de client, abordarea in functie de tipologia intalnita, strategia obtinerii acordului final, greseli frecvente, principii in vanzarea eficienta
- asimilarea tehnicilor : cerere referinte, finalizarea prin influenta si negociere, sesiuni practice filmate, feedback obiectiv
Cere oferta pret Training Vanzari personalizat
Alte Produse Training Vanzari personalizat
-
Servicii Diverse
Training Excel
despre programele de training pe care le oferim, intr-o abordare personalizata, in... din domeniul financiar, contabil, marketing si vanzari care cunosc destul... unei perfectionari. Pentru companiile care considera importanta investitia in training-ul ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA -
Servicii Diverse
Training Relatia eficienta cu clientii
, particularitatile vanzarii personalizate, rolul cheie al vanzatorului si responsabilitatile lui....Durata: 2/3 zile Scopul trainingului este fundamentarea dezvoltarii... abilitatilor de vanzari prin dezvoltarea abilitatilor de comunicare si prin prezentarea ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Program Sales Club
Vezi
oferta
Program Sales Club
Electronice & IT -
Training Vanzari - Perfect Sales
Vezi
oferta
Training Vanzari - Perfect Sales
Servicii -
Curs training vanzari / marketing / comunicare - negociere
Vezi
oferta
Curs training vanzari / marketing / comunicare - negociere
Servicii -
Training vanzari More Sales
Vezi
oferta
Training vanzari More Sales
Servicii