Training agenti, merchandiseri, manageri

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

1.Introducerea 2.Evaluarea locatiei 3.Prezentarea propunerii (Tehnica intrebarilor) 4.Vanzarea de beneficii 5.Inlaturarea obiectiilor 6.Semnale de cumparare 7.

1.Introducerea
2.Evaluarea locatiei
3.Prezentarea propunerii (Tehnica intrebarilor)
4.Vanzarea de beneficii
5.Inlaturarea obiectiilor
6.Semnale de cumparare
7.Inchiderea afacerii
8.Merchandising (unde este cazul)
9.Raportare

Obiective: Sa va planificati si organizati in mod eficient munca. Sa exersati comportamentul si aptitudinile necesare in munca voastra, in cadrul exercitiilor si sesiunilor de role play. Sa utilizati metodele si tehnicile de vanzari in timpul vizitelor, respectand pasii vizitei.

Pasul 1 - Introducerea Avantajele unei bune introduceri Regulile introducerii Cum poti sa creezi o buna impresie Mijloace de captare a atentiei

Pasul 2 - Evaluarea locatiei Verificarea exteriorului / interiorului Formula de calcul a stocului optim Tehnica intrebarilor

Pasul 3 - Prezentarea propunerii 1. Vanzarea de beneficii Tehnici de vanzare 2. Inlaturarea obiectiilor Tehnica de rezolvare a obiectiilor 3. Semnale de cumparare Tipuri de buying signals 4. Inchiderea Metodele de inchidere

Pasul 4 - Merchandising Importanta merchandisingului Ce castiga clientii tai din activitatea aceasta Unde amplasezi POSM Cum plasezi POSM-ul Merchandising in mod responsabil

Pasul 5 Raportare Reguli de completare a rapoartelor si formularelor Comunicarea Componentele comunicarii Factori care influenteaza comunicarea Ce presupune ascultarea activa Ce poate bloca ascultarea activa Principii de comunicare Role Play O vizita la un client

Cere oferta pret Training agenti, merchandiseri, manageri


check

Alte Produse Training agenti, merchandiseri, manageri

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us