Training agenti, merchandiseri, manageri
Cere oferta pret
1.Introducerea 2.Evaluarea locatiei 3.Prezentarea propunerii (Tehnica intrebarilor) 4.Vanzarea de beneficii 5.Inlaturarea obiectiilor 6.Semnale de cumparare 7.
1.Introducerea
2.Evaluarea locatiei
3.Prezentarea propunerii (Tehnica intrebarilor)
4.Vanzarea de beneficii
5.Inlaturarea obiectiilor
6.Semnale de cumparare
7.Inchiderea afacerii
8.Merchandising (unde este cazul)
9.Raportare
Obiective: Sa va planificati si organizati in mod eficient munca. Sa exersati comportamentul si aptitudinile necesare in munca voastra, in cadrul exercitiilor si sesiunilor de role play. Sa utilizati metodele si tehnicile de vanzari in timpul vizitelor, respectand pasii vizitei.
Pasul 1 - Introducerea Avantajele unei bune introduceri Regulile introducerii Cum poti sa creezi o buna impresie Mijloace de captare a atentiei
Pasul 2 - Evaluarea locatiei Verificarea exteriorului / interiorului Formula de calcul a stocului optim Tehnica intrebarilor
Pasul 3 - Prezentarea propunerii 1. Vanzarea de beneficii Tehnici de vanzare 2. Inlaturarea obiectiilor Tehnica de rezolvare a obiectiilor 3. Semnale de cumparare Tipuri de buying signals 4. Inchiderea Metodele de inchidere
Pasul 4 - Merchandising Importanta merchandisingului Ce castiga clientii tai din activitatea aceasta Unde amplasezi POSM Cum plasezi POSM-ul Merchandising in mod responsabil
Pasul 5 Raportare Reguli de completare a rapoartelor si formularelor Comunicarea Componentele comunicarii Factori care influenteaza comunicarea Ce presupune ascultarea activa Ce poate bloca ascultarea activa Principii de comunicare Role Play O vizita la un client
Cere oferta pret Training agenti, merchandiseri, manageri
Alte Produse Training agenti, merchandiseri, manageri
-
Servicii Diverse
Training agenti, merchandiseri, manageri
/stabiliti rolul agentului/merchandiserului/supervisorului in organizatie. Sa recrutati...Seminar Manageri Acest seminar va v-a ajuta: Sa identificati rolul managerului ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA -
Servicii Diverse
Training agenti, merchandiseri, manageri
Clienti dificili 1. Principiile crearii marcii 2. Definirea marcii 3. Elementele cheie ale marcii 4. Principiile 5. Valoarea unei marci 6. Protejarea echitatii marcii 7. Cunoasterea clientului 8. Criteriile de influentare a clientului 9. Tipuri de cl... ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Servicii verificare merchandising
Vezi
oferta
Servicii verificare merchandising
Servicii -
Character Merchandising in Europe:
Vezi
oferta
Character Merchandising in Europe:
Diverse -
Servicii de merchandising, blog
Vezi
oferta
Servicii de merchandising, blog
Servicii -
Servicii de Merchandising
Vezi
oferta
Servicii de Merchandising
Servicii