Training agenti, merchandiseri, manageri
Cere oferta pret
Clienti dificili 1. Principiile crearii marcii 2. Definirea marcii 3. Elementele cheie ale marcii 4. Principiile 5. Valoarea unei marci 6. Protejarea echitatii marcii 7.
Clienti dificili
1. Principiile crearii marcii
2. Definirea marcii
3. Elementele cheie ale marcii
4. Principiile
5. Valoarea unei marci
6. Protejarea echitatii marcii
7. Cunoasterea clientului
8. Criteriile de influentare a clientului
9. Tipuri de clienti dificili
10.Abordarea diferitelor tipuri de clienti
11.Metode de inchidere
Obiective: Sa identificati si sa abordati corect clientii dificili Sa va insusiti cele mai bune tehnici de comunicare. Sa pregatiti corespunzator un proces de negociere si sa negociati eficient cu clientii vostri Care sunt principiile crearii marcii. Definirea unei marci. Elementele cheie privind marca. Principiile crearii marcii. Valoarea unei marci puternice.
Protejarea echitatii marcii. Procesul de creare a marcii. Ce este o Marca"
Ce diferentiaza o Marca de un Produs" Imaginea marcii. Functiile marcii.
Cum putem masura valoarea unei marci" Poate o promotie submina echitatea marcii" Care ar fi efectul promotiei. Comunicarea. Componentele comunicarii. Factori care influenteaza comunicarea. Ce presupune ascultarea activa. Ce poate bloca ascultarea activa.
Principii de comunicare. Cunoasterea Clientului: De ce accepta clientul sa colaboreze cu noi" Cum puteti identifica motivele care-l determina sa colaboreze cu noi" Criterii ce influenteaza colaborarea cu un client. Clienti Dificili: 4 tipuri de clienti dificili. Cum abordam fiecare tip de client" Metode de inchidere: Directa. Cu alternative. Folosind: daca. Activa. Comanda. Half Nelson. Duke of Wellington.
Vanzarea pierduta. Povestea prudentei. Obiectia finala. Negocierea: Fundamentul negocierii Filozofia negocierii. Cele 4 porunci. Fixarea obiectivelor si pregatirea negocierii.
Cere oferta pret Training agenti, merchandiseri, manageri
Alte Produse Training agenti, merchandiseri, manageri
-
Servicii Diverse
Training agenti, merchandiseri, manageri
/stabiliti rolul agentului/merchandiserului/supervisorului in organizatie. Sa recrutati...Seminar Manageri Acest seminar va v-a ajuta: Sa identificati rolul managerului ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA -
Servicii Diverse
Training agenti, merchandiseri, manageri
1.Introducerea 2.Evaluarea locatiei 3.Prezentarea propunerii (Tehnica intrebarilor) 4.Vanzarea de beneficii 5.Inlaturarea obiectiilor 6.Semnale de cumparare 7.Inchiderea afacerii 8.Merchandising (unde este cazul) 9.Raportare Obiective: Sa va planific... ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Creare identitate corporativa / marca / produs
Vezi
oferta
Creare identitate corporativa / marca / produs
Servicii -
Consultanta privind proprietatea industriala si intelectuala
Vezi
oferta
Consultanta privind proprietatea industriala si intelectuala
Servicii -
Program Sales Club
Vezi
oferta
Program Sales Club
Electronice & IT -
Calculatoare de birou, instrumente de scris T2000
Vezi
oferta
Calculatoare de birou, instrumente de scris T2000
Electronice & IT