Software pentru restaurante

Report abuse Categorie: Electronice & IT
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Soft specializat pentru restaurante, baruri, cluburi, terase, fast-food-uri, pizzerii, cafenele, etc. Softul de gestiune si vanzare contine trei variante modulare:

Soft specializat pentru restaurante, baruri, cluburi, terase, fast-food-uri, pizzerii, cafenele, etc.

Softul de gestiune si vanzare contine trei variante modulare:
- Modulul de baza, care ofera posibilitatea gestiunii tuturor articolelor existente in unitate. Acesta este indicat folosirii in cazul in care nu se doreste tinerea evidentei stocurilor, putandu-se vedea in acest caz doar vanzarile cantitative si valorice efectuate pe zile, sau perioade, angajat, produs etc. Se pot seta de asemenea turele de lucru ale personalului, formatul meniului care apare pe monitorul touch screen de unde se introduc comenzile, setarea meselor conform localizarii lor reale in unitate precum si a modalitatilor de plata acceptate (cash, carduri, bonuri vlorice etc). De asemenea mai exista rapoartele multiple (de tipul totalurilor zilnice, plati la date fixe, plati pe ore,raport vanzari,vanzari pe fiecare produs in parte, plati pe angajat, raport al tranzactiilor pe zile/perioade, plati efectuate, rambursari, raportul activitatii angajatilor pe zile/perioade, balanta).

- Modulul secundar, contine in plus fata de cel de baza si evidenta stocurilor si setarea retetarului. Astfel in cadrul acestui modul se pot efectua si operatiuni de contabilitate primara cum sunt gestiunea facturilor de la furnizori, emiterea de bonuri de intrare, de consum si NIR-uri. In cadrul raportelor, se adauga rapoartele stocurilor existente, lista de inventar, stocuri negative, corectia stocurilor sau transferul intre stocuri. Retetarul permite setarea exacta a cantitatilor de produse folosite pentru elementul din meniu care necesita acest lucru. La fiecare vanzare, se vor scade din stocuri cantitatile corespunzatoare care intra in componenta retetelor.

- Modulul full contine in plus fata de cel anterior si optiunea de fidelizare a clientilor care presupune acordarea de puncte sau discounturi valorice in functie de diferite criterii pentru care se opteaza de catre conducerea unitatii. De asemenea se pot oferi si carduri de fidelitate in cazul in care se urmareste mentinerea si atragerea de clienti noi. In cadrul rapoartelor, se pot evidentia noii clienti care au fost introdusi in baza de date pe diferite perioade, cantitatea si valoarea achizitiilor facute de acestia precum si modalitatile de acordare a punctelor/bonurilor sau discounturilor.

Cere oferta pret Software pentru restaurante


check