Software Aplicatie CRM (client Relationship Management)
Cere oferta pret
aplicatie client relationship management, cuprinzand module de Business Inteligence, Marketing Automation, Sales Force, Training, Statistica, Document Management.
aplicatie client relationship management, cuprinzand module de Business Inteligence, Marketing Automation, Sales Force, Training, Statistica, Document Management.
Beneficiile unei aplicatii de CRM sunt: reducerea costurilor, fluidizarea fluxurilor informationale, cresterea gradului de retentie al clientilor etc.
Dar toate aceste beneficii nu vin "la pachet" odata cu achizitionarea aplicatiei.
Acestea sunt rezultatul unui proces complex care incepe cu o analiza interna a propriilor resurse si necesitati, urmata de stabilirea unor obiective si strategii, alegerea solutiei si furnizorului potrivit si culminand cu implementarea si evaluarea rezultatelor.
Aplicatiile CRM sunt destinate atat intreprinderilor mici si mijlocii cat si corporatiilor mari, pentru fiecare din acestea oferind un real suport in desfasurarea si previzionarea activitatii.
O aplicatie crm are mai multe componente si functionalitati dintre acestea mai importante sunt:
Componenta de BI (Business Inteligence) a unei aplicatii de CRM este un mecanism prin care firma poate intelege cu adevarat cine-i sunt partenerii si ce nevoi au acestia, precum si caracteristicile si dinamica pietei in care activeaza. Acesta implica utilizarea fluxurilor informationale, derulate prin intermediul aplicatiei de CRM, in vederea trasarii de strategii si tactici coerente pentru imbunatatirea activitatilor curente. Mai simplu, putem privi BI ca pe o arta de a obtine avantaje competitive prin manipularea informatiilor.
A doua componenta: Evalueza informatiile si traseaza strategia!
Multe companii se confrunta cu regula 80/20 si anume isi petrec 80% din timp colectand informatiile si doar 20% din timp analizandu-le. Timpul redus alocat procesului de analiza se poate concretiza intr-o strategie directionata gresit sau chiar intr-o stagnare/reducere a productivitatii.
Scopul celei de-a doua componente a unui proces de BI este realizarea reversului regulii mentionate mai sus, cu rezultat direct asupra cresterii productivitatii. Aceasta componenta presupune manipularea fluxurilor informationale desfasurate prin intermediul aplicatiei in vederea trasarii unei strategii coerente si bine directionate in functie de rezultatele firmei si de obiectivele propuse.
Aditional, un proces de BI ofera managementului o imagine de ansamblu asupra situatiei firmei la un moment dat precum si proiectii pe termen mediu, permitand o evaluare corecta a rezultatelor in timp real si luarea de decizii competente.
Cere oferta pret Software Aplicatie CRM (client Relationship Management)
Alte Produse Software Aplicatie CRM (client Relationship Management)
-
Electronice & IT Diverse
Software e-business, procesare comenzi online Gesy-PRO B2B
-line primite de la clienti. Aplicatia software GESY-PRO B2B a fost creata astfel... procesarea rapida a acestora. Aplicatia software GESY-PRO B2B este utila atat... Relationship Management), implementate in cadrul companiei. In vederea realizarii ..
Electronice & IT
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Aplicatie CRM
Vezi
oferta
Aplicatie CRM
Electronice & IT -
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , program f
Vezi
oferta
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , program f
Diverse -
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , programgh
Vezi
oferta
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , programgh
Diverse -
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , programiu
Vezi
oferta
Soft CRM, Software CRM gestionare relatii clientii, management documente , SFA , programiu
Diverse