Situatii de urgenta - editia a II-a - actualizata la 23 februarie 2009
Cere oferta pret
Hotararea Guvernului nr. 548/2008 privind aprobarea Strategiei nationale de comunicare si informare publica pentru situatii de urgenta Introducere Informatii generale relevante Prioritati si cadrul juridic existente Definirea problemei Obiectivele strategiei Principii generale Directii de actiune Rezultatele politicii publice Rezultatele actiunilor .
Hotararea Guvernului nr. 548/2008 privind aprobarea Strategiei nationale de comunicare si informare publica pentru situatii de urgenta Introducere Informatii generale relevante Prioritati si cadrul juridic existente Definirea problemei Obiectivele strategiei Principii generale Directii de actiune Rezultatele politicii publice Rezultatele actiunilor .
Producator: Best Publishing
Cere oferta pret Situatii de urgenta - editia a II-a - actualizata la 23 februarie 2009
Alte Produse Situatii de urgenta - editia a II-a - actualizata la 23 februarie 2009
-
Nou!
Strategia creativa in publicitate
Vezi
oferta
Strategia creativa in publicitate
Carti -
Servicii de publicitate
Vezi
oferta
Servicii de publicitate
Servicii -
Marketing strategic - publicitate
Vezi
oferta
Marketing strategic - publicitate
Servicii -
Relatii publice. Strategii si tactici + CD
Vezi
oferta
Relatii publice. Strategii si tactici + CD
Diverse -
Rise and Fall Civilizations at War
Vezi
oferta
Rise and Fall Civilizations at War
Diverse -
Relatii publice
Vezi
oferta
Relatii publice
Servicii -
Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare
Vezi
oferta
Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare
Carti -
Consultanta Strategie de marketing
Vezi
oferta
Consultanta Strategie de marketing
Servicii