Sistem Management Calitate conform cu SR EN ISO 9001:2008
Cere oferta pret
Obiectivul general al Sistemului de Management al calitatii (SMC) este satisfacerea in cel mai inalt grad a cerintelor clientilor. Obiectivul specific ale SMC este legat de necesitatea de a respecta intocmai cerintele standardului SR EN iso 9001:
Obiectivul general al Sistemului de Management al calitatii (SMC) este satisfacerea in cel mai inalt grad a cerintelor clientilor.
Obiectivul specific ale SMC este legat de necesitatea de a respecta intocmai cerintele standardului SR EN iso 9001:2008 si de a raspunde in mod corespunzator prevederilor reglementarilor din domeniile calitatii aflate in vigoare in Romania.
In cadrul construirii SMC, identificarea si descrierea proceselor in interactiunea lor, intocmirea hartii proceselor, identificarea si descrierea cerintelor specifice de calitate pentru fiecare proces precum si identificarea si descrierea riscurilor privind indeplinirea cerintelor calitatii vor fi elementele fundamentale pentru asigurarea bazei de realizare si a eficientei sistemului.
Un element cheie al abordarii Consultantului este proiectarea SMC tinand seama de matricea structurala a standardului iso 9001 bazata pe ciclul lui Deming (PDCA).
Consultantul propune parcurgerea urmatoarelor faze in vederea construirii si implementarii SMC:
a. Reuniune de deschidere care cuprinde lansarea proiectului si instruirea initiala adresata managementului la varf si echipei de implementare.
b. Evaluarea de catre Consultant a conformarii sistemului de management existent cu cerintele standardului ISO 9001:2008.
c. Identificarea proceselor si realizarea hartii proceselor. Consultantul participa impreuna cu echipa de implementare la identificarea proceselor si intocmeste harta proceselor. Coordoneaza elaborarea de catre responsabilii de proces a fiselor proceselor pe care le conduc.
d. Efectuarea Analizei Initiale de Calitate (practici privind asigurarea calitatii, conformarea actuala cu cerintele legale si cerintele partilor interesate, aspecte privind calitatea, identificarea si evaluarea riscurilor pentru asigurarea calitatii, aspecte semnificative, etc.).
e. Stabilirea obiectivelor generale si specifice privind calitatea, elaborarea Programului (elor) de management.
f. Elaborarea documentatiei SMC (Politica privind calitatea, Manualul Calitatii, planuri de interventie pentru situatii de urgenta, proceduri, instructiuni de sistem si operationale etc.). Documentele sunt realizate de catre Consultant si sunt validate de catre echipa de implementare.
g. Instruirea pentru implementarea SMC prin care Consultantul instruieste echipa de implementare si personalul de conducere operativa in ceea ce priveste metodologia de implementare. Consultantul participa la elaborarea planurilor de diseminare si de instruire si la analizarea feedback-ului de la ancheta documentelor.
h. Formarea auditorilor interni de SMC. Consultantul va instrui teoretic si practic auditorii interni desemnati de catre organizatie.
i. Efectuarea Auditului de precertificare prin care Consultantul, va simula un audit de certificare. Concluziile acestui audit vor fi prezentate conducerii organizatiei care va stabili, in consecinta, masurile ce urmeaza a fi luate pentru imbunatatirea sistemului si certificarea sa.
Facilitati acordate de Consultant:
a) Consultantul se angajeaza sa asiste Beneficiarul pana la obtinerea certificarii, inclusiv prin acordarea de consultanta pentru elaborarea documentatiei in vederea certificarii SMC de catre organismul de certificare;
b) Pe durata de un an de la finalizarea contractului de consultanta, Consultantul se angajeaza sa acorde Beneficiarului consultanta gratuita in vederea remedierii eventualelor probleme ce ar putea sa apara in timpul functionarii unor elemente ale SMC construit si implementat in cadrul companiei;
c) In completarea consultantei de specialitate, Consultantul ofera Beneficiarului, cu regim de gratuitate, o serie de instrumente de lucru care sa ajute personalul organizatiei la construirea, implementarea si mentinerea sistemului intr-o maniera moderna si eficienta.
Cere oferta pret Sistem Management Calitate conform cu SR EN ISO 9001:2008
Alte Produse Sistem Management Calitate conform cu SR EN ISO 9001:2008
-
Servicii Diverse
Implemenatre SR EN ISO 9001
EN ISO 9001 tinandu-se seama de specificul activitatii firmei dumneavoastra... certificarii sistemului de management de calitate. In cazul in care societatea doreste o... colaborare si dupa certificare, asiguram mentenanta sistemului de management de calitate ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA -
Servicii Diverse
Consultanta ISO 9001
SR EN ISO 9001:2008: -Manualul Calitatii; -Politica referitoare la calitate...Consultanta pentru implementarea sistemului de management al calitatii, conform...; -Obiectivele calitatii; -Proceduri de Sistem; -Proceduri Operationale; -Proceduri de Lucru ..
Servicii
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Consultanta implementare SMC ISO 9001:2008
Vezi
oferta
Consultanta implementare SMC ISO 9001:2008
Servicii -
Sisteme de Management Integrat HSEQ
Vezi
oferta
Sisteme de Management Integrat HSEQ
Servicii -
Servicii de consultanta
Vezi
oferta
Servicii de consultanta
Servicii -
Consultanta ISO 9001:2008 pentru firme de constructii
Vezi
oferta
Consultanta ISO 9001:2008 pentru firme de constructii
Servicii