Sistem integrat Gloomer ERP

Report abuse Categorie: Electronice & IT
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Rolul sistemului Gloomer ERP este acela de a creste eficienta in activitatea companiei si de a ajuta la cresterea profitabilitatii acesteia, furnizand informatii -

Rolul sistemului Gloomer ERP este acela de a creste eficienta in activitatea companiei si de a ajuta la cresterea profitabilitatii acesteia, furnizand informatii - in timp real - utilizatorilor aplicatiei, de natura sa-i ajute in luarea deciziilor sau in cresterea vitezei de lucru.

sistemul integrat GLOOMER ERP este dezvoltat in tehnologie de ultima ora, care aduce cu sine multiple beneficii, cum ar fi:

gestionarea unui volum mare de date si obtinerea de rapoarte pe baza acestora;
accesul si operarea simultana de catre utilizatori, fara aparitia blocarilor, ceea ce asigura integritatea datelor si a tranzactiilor;
securitatea datelor si protejarea sistemului la acces neautorizat;
protejarea datelor in timp, prin proceduri automatizate de salvare si restaurare.
control operativ imbunatatit al afacerii asigurat printr-un un set optim de rapoarte standard si a unor rapoarte personalizate - folosind sabloane: rapoarte de rentabilitate, situatii furnizori, avansuri (achitate, nedecontate) etc;
imbunatatirea controlului utilizarii documentelor fiscale prin: alocarea seriilor pe utilizatori, preluarea automata pe documentele de descarcare a stocului (pe avize) a seriilor de pe facturi si existenta unui raport ce permite urmarirea aa‚¬Å¾gaurilor' in utilizarea seriilor pe documentele fiscale;

Managementul performant al informatiei permite accesul facil la informati vitale si - astfel - un control mai eficient al activitatii desfasurate de angajati in toate punctele de lucru - prin:
accesul in timp real la informatiile de la punctele de lucru, datorita modului de lucru online;
gestionarea stocurilor in timp real la toate punctele de lucru si elaborarea unor politici de achizitie eficiente;
rapoarte manageriale complexe, flexibile, in timp real, privind vanzarile, incasarile realizate, customizate pe nevoia in permanenta schimbare a utilizatorului.
Cresterea securitatii operationale este asigurata prin:
reducerea riscului in interiorul firmei, prin restrictionarea accesului utilizatorilor pana la nivel de detaliu;
siguranta datelor prin salvari automate.

Avantaje

Principalul beneficiu pentru o companie care implementeaza GLOOMER ERP este reducerea cheltuielilor: GLOOMER ERP te ajuta sa identifici pierderile intr-o afacere si sa le elimini la timp. Concret, un GLOOMER ERP implica o mai buna organizare, vizibilitate in timp real asupra tuturor activelor firmei si implicit, permite luarea de decizii in timp util.

GLOOMER ERP Online se adreseaza companiilor care:

Au mai multe puncte de lucru in tara/locaitate si doresc informatie in timp real;
Au nevoi de integrare simple, ce nu necesita customizari extinse;
Dispun de resurse tehnice limitate sau care nu doresc sa investeasca in infrastructura hardware;
Nu doresc angajarea de personal permanent specializat in IT;
Doresc extinderea costurilor totale de proprietate (TCO) asupra sistemului ERP pe o perioada mai indelungata de timp;
Posibilitatea de incorporare webcam pentru gestionarea punctelor de lucru;
Posibilitatea de efectuarea de reclama atat pentru firma cat si pentru terti la toate punctele de lucru;
Realizarea de conturi client (conturi platite ca abonament) necesare acelor clienti care doresc sa vizualizeze statisticile vanzarilor pentru produsele proprii;
Exportul notelor contabile pentru utilizarea acestora in orice system contabil;
Realizarea de grafice complexe / destinatii, atat pentru firma cat si pentru abonatii la conturi
Implementarea utilizand Linux(sistem free);
Doresc implementarea unui ERP complex, matur, specializat.

Cere oferta pret Sistem integrat Gloomer ERP


check