Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
Cere oferta pret
customer service Excellence - Club Membership 2010 - ! Valabil si online din Martie a.c. Am placerea sa va trimit, in premiera, informatii despre primul club din Romania dedicat monitorizarii si imbunatatirii serviciului oferit clientilor -
customer service Excellence
- Club Membership 2010 -
! Valabil si online din Martie a.c.
Am placerea sa va trimit, in premiera, informatii despre primul club din Romania dedicat monitorizarii si imbunatatirii serviciului oferit clientilor - customer service Excellence Club.
Standard Membership - Avantaje incluse:
- articole de specialitate lunare:: monitorizarea si imbunatatirea serviciului de customer service, tehnici de fidelizare a clientilor, cresterea eficientei fortei de vanzari, tratarea corecta a reclamatiilor si gestionarea clientilor dificili, idei eficiente pentru motivarea angajatilor, mystery shopping etc.
- 12 % discount pentru toate serviciile auxiliare oferite de Business Solutions
- consultanta in domeniu (customer service): via e-mail
Investitia necesara: 200 euro/ an (sub 17 euro/ luna)
Premium Membership - Avantaje incluse:
- articole de specialitate lunare:: monitorizarea si imbunatatirea serviciului de customer service, tehnici de fidelizare a clientilor, cresterea eficientei fortei de vanzari, tratarea corecta a reclamatiilor si gestionarea clientilor dificili, idei eficiente pentru motivarea angajatilor, mystery shopping etc.
- monitorizarea serviciului de customer service - mystery shopping: 2 evaluari x 3 unitati - la fiecare 6 luni *
- customer service workshop-uri: 2 zile (4 x 3h) - la fiecare 6 luni * (grupa optima 7-12 persoane)
- promovarea online a siglei dvs. pe site-ul si blogul firmei (valabil din Martie'10)
- 20 % discount pentru toate serviciile auxiliare oferite de Business Solutions
- consultanta in domeniu (customer service): via e-mail
- diploma de excelenta in customer service: oferita anual.
Investitia necesara: 120 euro/ luna
140 euro Discount pentru plata semianuala: doar 580 euro/ 6 luni (sub 97 euro/ luna)
Extra bonus- GRATIS:
Cercetarea gradului de satisfactie a clientilor, conceperea chestionarului
(* pentru orice inscriere facuta pana la 28 Februarie 2010)
* Monitorizarea serviciului de customer service poate cuprinde aditional costul consumatiei sau achizitiei efectuate; la proiectele desfasurate in afara loc. Bucuresti & Cluj-Napoca se pot adauga costuri de transport si cazare, iar workshop-urile nu cuprind inchirierea spatiului si caffee break-ul;
** Preturile nu contin tva si sunt calculate la cursul oficial BNR din ziua facturarii;
*** Pentru evaluarile aditionale de mystery shopping & alte workshop-uri, seminarii, cercetari de marketing si consultanta se vor negocia proiecte separate.
Cere oferta pret Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
Alte Produse Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
-
Nou!
Curs Training Fidelizarea clientilor
Vezi
oferta
Curs Training Fidelizarea clientilor
Servicii -
Customer care
Vezi
oferta
Customer care
Servicii -
Serviciu Customer Care
Vezi
oferta
Serviciu Customer Care
Servicii -
Training: Customer service
Vezi
oferta
Training: Customer service
Servicii -
Customer in the Boardroom?: Crafting Customer-Based Business Strategy
Vezi
oferta
Customer in the Boardroom?: Crafting Customer-Based Business Strategy
Diverse -
Curs de Customer Care
Vezi
oferta
Curs de Customer Care
Servicii -
Emotional Satisfaction of Customer Contacts
Vezi
oferta
Emotional Satisfaction of Customer Contacts
Diverse -
Servicii de Monitorizare a serviciului de customer service
Vezi
oferta
Servicii de Monitorizare a serviciului de customer service
Servicii