Resurse Umane, Salarizare, Administrare personal

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

PACHETUL STANDARD DE SERVICII 1. Asistenta la incheierea contractelor individuale de munca. Include: - recomandari privind clauzele contractuale; -redactarea contractelor de munca;

PACHETUL STANDARD DE SERVICII
1. Asistenta la incheierea contractelor individuale de munca.
Include:
- recomandari privind clauzele contractuale;
-redactarea contractelor de munca;
-intocmirea dosarelor de angajare (copii dupa documente personale, si certificate/diplome, dupa caz declaratii si/sau adeverinte);
- inregistrarea contractelor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM).

2. Administrarea contractelor care presupune:
- intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor;
-intocmirea si inregistrarea documentelor necesare pentru incetarea contractelor; intocmirea fisei de lichidare si a fisei fiscale; intocmirea documentelor in vederea obtinerii somajului de catre angajatul disponibilizat (dupa caz);
-intocmirea si inregistrarea deciziilor de majorare a salariilor;

3. Administrarea dosarelor salariatilor care presupune:
- actualizarea informatiilor personale;
- incadrarea in conditii de munca (normale, deosebite sau speciale);
- completarea informatiilor privind Casa de asigurari de sanatate;
- completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- completarea informatiilor privind functia de baza;
- completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
- completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;
- completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, concediu de ingrijire a copilului, etc.);
- completarea informatiilor privind creditele angajate de catre salariati (descoperiri de cont, credite bancare etc.).

4. Intocmirea su transmiterea registrului de evidenta a salariatilor.
5. Intocmirea lunara a statului de salarii (sau intocmirea statului de avansuri si a statului final). In acest scop va fi pusa la punct o procedura de culegere a informatiilor relevante pentru intocmirea corecta a statului.

6. Intocmirea statelor de concedii medicale, de ingrijire a copilului etc.
Include si:
- Intocmirea centralizatoarelor pentru contributiile si impozitul datorat. Consolidarea contributiilor si impozitului din statele de concedii medicale cu cele din statul de salarii.
7. Intocmirea si depunerea declaratiei unice 112
8. Completarea si inregistrarea fiselor fiscale precum si a unor declaratii specifice, conform normelor legale aplicabile la data intocmirii lor. Distribuirea fiselor fiscale catre angajati in termenul prevazut de lege.

9. Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:
- adeverinte de salariat;
- adeverinte privind plata contributiilor;
- adeverinte privind retineri, deduceri, etc;
- adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite.
Se includ in aceasta categorie copiile dupa Registrul de evidenta a salariatilor.

In situatia in care alte documente decat cele mentionate mai sus vor fi completate cu o anumita periodicitate ele vor fi incluse in pachetul standard de servicii, urmand sa se stabileasca daca si in ce cuantum se vor modifica tarifele.

10. Organizarea si urmarirea controalelor medicale periodice si a examenului medical de angajare. Intermedierea colaborarii cu un cabinet de medicina muncii. In baza acestei colaborari:
- vom efectua programarea angajatilor pentru controalele medicale periodice;
- vom primi rapoartele medicului de medicina a muncii;
- vom transmite CLIENTULUI recomandarile acestuia.

11. Completarea si actualizarea fiselor de protectia muncii. Nu sunt incluse instructajele periodice conform prevederilor legale.

Cere oferta pret Resurse Umane, Salarizare, Administrare personal


check

Alte Produse Resurse Umane, Salarizare, Administrare personal

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us