Reclame vizual olfactive - MVcom Scent

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

MVcom SCENT Utilizarea mirosului in cadrul unei campanii de comunicare publicitara beneficiaza in primul rand de "reactie". Mesajul va fi cu siguranta receptionat datorita comunicarii inedite,

MVcom SCENT
Utilizarea mirosului in cadrul unei campanii de comunicare publicitara beneficiaza in primul rand de "reactie". Mesajul va fi cu siguranta receptionat datorita comunicarii inedite, cu atat mai mult cu cat reclamele vizual-olfactive sunt calea imediata de abordare emotionala a consumatorului.
Aromele pot declansa o gama foarte variata de stari, de la calm, incredere in sine, pana la nervozitate, iritare etc. - beneficiu demn de luat in considerare dat de legatura stransa dintre miros si echilibrul emotional.

MVcom SCENT - Outdoor
Echipaje MVcom MAXI sunt dotate cu casete odorante, amplasate pe vizualurile remorcilor publicitare.
Casetele vor fi montate pe banner ca parte integranta a vizualului.

MVcom SCENT - Bus
Casete odorante dotate cu suporturi absorbante imbibate in solutie parfumata sunt amplasate in apropierea cailor de acces ale mijloacelor de transport in comun.
Pentru o comunicare integrata, mijloacele de transport in comun sunt decorate cu vizualuri menite sa decodifice mesajul olfactiv.

MVcom SCENT - Shelf
Pentru o comunicare indoor de impact, in proximitatea standurilor sunt amplasate casetele odorante ce contin substanta parfumata.
Amplasarea strategica a casetelor odorante determina invaluirea zonei vizate intr-un nor parfumat dedicat comunicarii publicitare, incitand interesul consumatorilor, la raft, locul in care se iau majoritatea deciziilor de cumparare.

MVcom SCENT - Cannon
Tunul cu arome este un vehicul indoor de transmitere simultana, olfactiva si vizuala, a mesajului publicitar. Acest dispozitiv sustine comunicarea, asigurand astfel evidentierea din fundalul celorlalte reclame.
Abordarea neconventionala, garanteaza succesul fata de concurenta si se constituie intr-un punct castigat in asa numitul "razboi al rafturilor" (convinge si ghideaza consumatorul catre produsul promovat).

Cere oferta pret Reclame vizual olfactive - MVcom Scent


check