Pubilcitate radio Zu

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Alte servicii

Cere oferta pret

Avantajele utilizarii radioului drept vehicul pentru mesajele publicitare Alaturi de publicitatea cu raspuns direct, radioul reprezinta cel mai important mijloc pentru transmiterea mesajelor catre unele segmente inguste de public,

Avantajele utilizarii radioului drept vehicul pentru mesajele publicitare
Alaturi de publicitatea cu raspuns direct, radioul reprezinta cel mai important mijloc pentru transmiterea mesajelor catre unele segmente inguste de public, in special catre consumatorii potentiali care nu utilizeaza prea frecvent alte mass-media; de pilda, anumite posturi de radio sunt extrem de populare in randul adolescentilor etc.
Radioul este un mijloc de comunicare mobil care ii poate insoti pe potentialii consumatori pe strada si in magazine, oferindu-le companiilor care isi fac publicitate un mijloc de a-si transmite mesajul chiar in momentul in care cumparatorul incearca sa se decida pentru o marca sau alta; cu alte cuvinte, este un canal media cu mare putere de penetrare;
Radioul este un canal mediatic ce poate antrena o anumita obisnuinta, permitand instaurarea unui „ritual” in randul auditoriului; fidelizarea unui segment important al ascultatorilor poate favoriza optiunea pentru radio drept vehicul al mesajelor publicitare.
Radioul poate stabili o relatie personala cu ascultatorii si prin intrarea neproblematica in direct; de aici, incredere mai mare in radio si, implicit, in publicitatea difuzata pe acest canal si in produsele carora li se face publicitate.
Publicitatea prin radio are costuri relativ scazute, posibilitati mari de modelare a mesajului transmis in functie de publicul-tinta si, in combinatie cu alte canale, conduce totdeauna la rezultate semnificative.

Cere oferta pret Pubilcitate radio Zu


check