Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
Cere oferta pret
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2008 Nr.pagini: 200 ISBN: 978-973-733-277-6 a€zincrederea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale,
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2008 Nr.pagini: 200 ISBN: 978-973-733-277-6 a€zincrederea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici .
Producator: Tritonic
Cere oferta pret Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
Alte Produse Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
-
Nou!
Electoratul din Romania in anii democratiei parlamentare (1919-1937)
Vezi
oferta
Electoratul din Romania in anii democratiei parlamentare (1919-1937)
Carti -
Lideri politici si constructia deciziei de vot
Vezi
oferta
Lideri politici si constructia deciziei de vot
Diverse -
Frontera Norte: Una Decada de Politica Electoral
Vezi
oferta
Frontera Norte: Una Decada de Politica Electoral
Diverse -
Antropologie politica
Vezi
oferta
Antropologie politica
Carti -
PR politic
Vezi
oferta
PR politic
Diverse -
Politica de mediu
Vezi
oferta
Politica de mediu
Diverse -
Marketing politic si consultanta guvernamentala
Vezi
oferta
Marketing politic si consultanta guvernamentala
Carti -
Politica de dezvoltare regionala
Vezi
oferta
Politica de dezvoltare regionala
Diverse