Pliante publicitare

Cere oferta pret

pliante publicitare - Un mijloc eficient de promovare Acestea reprezinta unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing. O gospodarie din tara noastra primeste anual aproximativ 35 de pliante publicitare,

pliante publicitare - Un mijloc eficient de promovare
Acestea reprezinta unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing.

O gospodarie din tara noastra primeste anual aproximativ 35 de pliante publicitare, de douazeci de ori mai putin decat media europeana. Astfel, in casuta postala a unui occidental intra anual circa 700 de pliante publicitare si flyere/fluturasi. Aceasta metoda de marketing, care necesita cheltuieli minime si care s-a dovedit foarte eficienta in strainatate, este inca in dezvoltare in Romania.

Potentialul este urias, pliantele/fluturasii fiind instrumentul de marketing preferat in randul retailerilor.
Cea mai mare pondere in randul pliantelor la nivel local o au cele care vin din partea companiilor de retail, campaniile bazate pe distributia brosurilor fiind si cel mai eficient canal de promovare. Costurile productiei de pliante sunt reduse in comparatie cu promovarea media si permite, potrivit specialistilor din domeniu, analizarea publicului-tinta.
Pentru locuitorii marilor aglomeratii urbane si nu numai, nu mai este nici o surpriza sa-si gaseasca cutia postala plina cu pliante, flyere si fluturasi publicitari. Fie ca vin de la Carrefour, Bricostore, Praktiker, Mobexpert sau din sistemul bancar, pliantele/flyerele au devenit o forma din ce in ce mai agreata de marii retalieri de a-si promova produsele si implicit, de a atrage cat mai multi clienti in magazine. Specialistii numesc acest fenomen "letterbox marketing", si este considerat ca fiind cel mai eficient canal de promovare pentru retail.
In Europa Centrala si de Vest cheltuielile cu tiparirea si distributia flyerelor/pliantelor acopera 40% si respectiv 65% din bugetul de promovare al retailului.
Fluturasii, instrument util pentru 65% dintre europeni
La nivel european, se poate vorbi de o traditie in primirea si citirea acestor pliante/fluturasi.
Potrivit unui studiu paneuropean ELMA, circa 69% dintre consumatorii europeni si respectiv 79% in Europa centrala, citesc pliantele de retail.
Un procentaj de circa 65% dintre consumatori considera pliantele drept un element util.
In medie, pliantele de retail sunt tinute in casa intre 3-5 zile.
Sursa: Ziarul Adevarul

Cere oferta pret Pliante publicitare


check