Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
Cere oferta pret
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale.
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt tratateconceptele, continutul, structura si problemele specifice alemacromediului si ale pietei, inclusiv prin prisma identificariiclientilor prin segmentare. Cercetarea .
Producator: Editura Economica
Cere oferta pret Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
Alte Produse Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei, editia a II-a
-
Nou!
Marketing international
Vezi
oferta
Marketing international
Carti -
Dictionar international de marketing
Vezi
oferta
Dictionar international de marketing
Diverse -
Web design, online marketing, SEO
Vezi
oferta
Web design, online marketing, SEO
Servicii -
The International Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes, an International Measure to Protect and Promote Breast-Feeding
Vezi
oferta
The International Code of Marketing of Breast-Milk Substitutes, an International Measure to Protect and Promote Breast-Feeding
Diverse -
Managementul marketingului. Editia a III a
Vezi
oferta
Managementul marketingului. Editia a III a
Carti -
ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL
Vezi
oferta
ELEMENTE DE MARKETING INTERNATIONAL
Carti -
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
Vezi
oferta
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
Carti -
Curs Specialist in Strategii de Marketing
Vezi
oferta
Curs Specialist in Strategii de Marketing
Servicii