Marketing - ed. a-II-a.
Cere oferta pret
Editura: UNIVERSITARA Anul aparitiei: 2010 Nr.pagini: 196 ISBN: 973-749-858-8 "Marketing" - Mihai Diaconescu Marketingul nu reprezinta doar o functie a A®ntreprinderii,
Editura: UNIVERSITARA Anul aparitiei: 2010 Nr.pagini: 196 ISBN: 973-749-858-8 "Marketing" - Mihai Diaconescu Marketingul nu reprezinta doar o functie a A®ntreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arata ce bunuri sa producem, ce servicii sa furnizam, ce nivel de preturi sa .
Cere oferta pret Marketing - ed. a-II-a.
Alte Produse Marketing - ed. a-II-a.
-
Carti Marketing / Publicitate
Principiile marketingului - ed.2
Kotler, Gary Armstrong Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului...Editura: TEORA Nr.pagini: 1112 ISBN: 0313 Principiile marketingului - Philip ..
Carti
Marketing / Publicitate
VEZI OFERTA -
Moda / Articole Vestimentare Diverse
Imbracaminte Ed Hardy
cand gurul in moda si geniul in marketing Christian Audigier s-a intalnit... cu talentatul parinte ale tatuajului modern artistul Don Ed hardy, s-a nascut brand-ul Ed...Ed Hardy este un brand recunoscut in intreaga lume pentru stilul unic si ..
Moda / Articole Vestimentare
Diverse
VEZI OFERTA
-
Nou!
Managementul marketingului. Editia a III a
Vezi
oferta
Managementul marketingului. Editia a III a
Carti -
Marketing politic si consultanta guvernamentala
Vezi
oferta
Marketing politic si consultanta guvernamentala
Carti -
Marketingul locurilor
Vezi
oferta
Marketingul locurilor
Carti -
Dictionar international de marketing
Vezi
oferta
Dictionar international de marketing
Diverse