![](/img/noimage.png)
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman
Cere oferta pret
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou,
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria .
Producator: Editura Publica
Cere oferta pret Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman
Alte Produse Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul uman
-
Nou!
Marketingul afacerii. Manual pentru clasa a XI-a (ruta directa) si a XII-a (ruta progresiva)
Vezi
oferta
Marketingul afacerii. Manual pentru clasa a XI-a (ruta directa) si a XII-a (ruta progresiva)
Carti -
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
Vezi
oferta
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
Carti -
Consultanta in managementul activitatii de marketing
Vezi
oferta
Consultanta in managementul activitatii de marketing
Servicii -
Esentialul in marketing (editia a II-a)
Vezi
oferta
Esentialul in marketing (editia a II-a)
Diverse -
Internet Marketing
Vezi
oferta
Internet Marketing
Telecomunicatii -
Manual de Marketing
Vezi
oferta
Manual de Marketing
Carti -
Marketing international
Vezi
oferta
Marketing international
Carti -
Marketing lateral
Vezi
oferta
Marketing lateral
Carti