Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
Cere oferta pret
Editura: BRANDBUILDERS Anul aparitiei: 2006 Nr.pagini: 256 ISBN: 973-86481-1-4 "Managementul capitalului unui brand . Cum sa valorificam numele unui brand" -
Editura: BRANDBUILDERS Anul aparitiei: 2006 Nr.pagini: 256 ISBN: 973-86481-1-4 "Managementul capitalului unui brand . Cum sa valorificam numele unui brand" - David Aaker Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si .
Producator: Brandbuilders
Cere oferta pret Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
Alte Produse Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam numele unui brand
-
Nou!
Cum se creeaza un nume de brand
Vezi
oferta
Cum se creeaza un nume de brand
Carti -
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
Vezi
oferta
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala
Carti -
Strategia portofoliului de brand
Vezi
oferta
Strategia portofoliului de brand
Carti -
Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
Vezi
oferta
Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate
Carti -
PR cu buget restrans
Vezi
oferta
PR cu buget restrans
Carti -
PR cu buget restrans. Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta
Vezi
oferta
PR cu buget restrans. Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta
Carti -
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Vezi
oferta
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
Carti -
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume
Vezi
oferta
Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume
Carti