Inteligenta Marketing Plus
Cere oferta pret
Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive,
Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea clientilor si fidelizarea acestora cresc. In lupta intra arme .
Producator: Polirom
Cere oferta pret Inteligenta Marketing Plus
Alte Produse Inteligenta Marketing Plus
-
Carti Marketing / Publicitate
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
Marketing Plus" - Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu a€zCiclul...Editura: POLIROM Anul aparitiei: 2004 Nr.pagini: 448 "Inteligenta ..
Carti
Marketing / Publicitate
VEZI OFERTA