Instalare, service echipamente Call center

Cere oferta pret

call center Aveti nevoie de un call center" Noi va putem ajuta sa aveti o imagine de mare corporatie peste noapte! Intelegem nevoile celor ce lucreaza de la birourile de acasa,

call center

Aveti nevoie de un call center"
Noi va putem ajuta sa aveti o imagine de mare corporatie peste noapte!
Intelegem nevoile celor ce lucreaza de la birourile de acasa, la fel ca si ale celor ce au una
sau mai multe locatii. Daca doriti sa reduceti costurile si sa va imbunatatiti imaginea ca firma,
noi suntem la dispozitia dumneavoastra! Noi va putem face viata mai usoara si astfel va puteti
focaliza energia pe imbunatatirea afacerii dumneavoastra. Ne puteti considera Serviciul de
Raspuns la apelurile telefonice, Call Center, HelpDesk, un partener de birou sau toate intrunul.
Noi va putem ajuta in expansiunea afacerii dumneavoastra.

Putem realiza serviciul de Unified Messaging: intregul management al apelurilor
pentru firma dumneavoastra este repartizat si urmarit de catre serviciul nostru de Call Center.
In al doilea rand putem furniza serviciul de Fax Server. Cu ajutorul acestuia toate
faxurile primite pentru firma dumneavostra sunt redistribuite pe e-mail catre persoanele
desemnate de firma.
Nu in ultimul rand in lista serviciilor noastre este si domeniul HelpDesk. Prin acest
serviciu putem raspunde la problemele legate de domeniul IT ale unei firme si putem rezolva
o mare parte din acestea telefonic. Astfel functionalitatea firmei este mult imbunatatita.
Firma Xvision poate pune la dispozitie si serviciul de IVR (Interactive Voice
Response). Cu ajutorul lui apelantul poate contacta exact persoana potrivita sa-i poata
rezolva problema sau poate afla informatii despre firma dumneavoastra, informatii ce sunt
selectate pe domenii sau importanta lor. Prin acest serviciu se elimina in mare parte factorul
uman reducand astfel costurile pentru dumneavastra.
Garantam o solutie completa si puternica pentru contact centre dinamic, promovand
rutarea inteligenta, un management cuprinzator si prezentand echipamentele pentru o
distributie rapida, personalizand serviciile si crescand productivitatea, utilizand voice over IP
(VOIP).

Puncte cheie- call center Xvision :
- rutare inteligenta, adica folosirea inteligenta a utilizatorilor pentru a indeplini nevoile
clientului;
- adaptabilitatea apelului permite afacerii sa gestioneze deciziile de rutare a apelurilor si
tratarea lor in derularea activitatilor de afaceri;
- Call center Xvision poate primi zeci sau chiar sute de apeluri simultan;
- grafic, display-uri in timp real aratand activitatea contact centre-lor, fluctuatia traficului,
performanta agentului si caracteristicile lucrului;
- rapoarte complete, gestionarea si urmarirea apelurilor;
- optimizari pentru Internet, multimedia si aplicatii CTI;
- conecteaza agentii si clientii dintr-un spatiu geografic larg utilizand retele avansate si voice
over IP (VOIP).

Cere oferta pret Instalare, service echipamente Call center


check

Alte Produse Instalare, service echipamente Call center

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us