Industria publicitatii o abordare organizationala
Cere oferta pret
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-Asi sa identifice A®n ce masura agentiile de publicitate a€“ ca organizatii intensiv-
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-Asi sa identifice A®n ce masura agentiile de publicitate a€“ ca organizatii intensiv-cognitive, A®n care principala resursa o constituie angajatii Asi competentele detinute de aceAstia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se .
Producator: Universitara
Cere oferta pret Industria publicitatii o abordare organizationala
Alte Produse Industria publicitatii o abordare organizationala
-
Nou!
Practica de personal
Vezi
oferta
Practica de personal
Carti -
Managementul public
Vezi
oferta
Managementul public
Carti -
Curs Specialist in Comunicare si Relatii publice
Vezi
oferta
Curs Specialist in Comunicare si Relatii publice
Servicii -
Publicitate imobiliara. Cartile funciare. Practica judiciara
Vezi
oferta
Publicitate imobiliara. Cartile funciare. Practica judiciara
Carti -
Achizitii publice si concesiuni
Vezi
oferta
Achizitii publice si concesiuni
Carti -
Raspunderea penala a functionarului public
Vezi
oferta
Raspunderea penala a functionarului public
Carti -
Evaluare psihologica, consultanta si asistenta psihologica
Vezi
oferta
Evaluare psihologica, consultanta si asistenta psihologica
Servicii -
Multi Organizational Partnetships Cooperative Strategy
Vezi
oferta
Multi Organizational Partnetships Cooperative Strategy
Diverse