Curs Training Fidelizarea clientilor
Cere oferta pret
Training fidelizarea clientilor Imbunatatirea serviciului de Customer Service Obiectivul programului: Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora prin imbunatatirea servirii.
Training
fidelizarea clientilor
Imbunatatirea serviciului de Customer Service
Obiectivul programului:
Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora prin imbunatatirea servirii.
Din cuprinsul trainingului:
1. Necesitatea satisfacerii clientilor, importanta calitatii servirii
- Valoarea adaugata
- Modele ale satisfactiei clientului
- Importanta servirii - date statistice
- Reclama negativa poate fi devastatoare
- Costul pierderii unui client
- Criterii care stau la baza evaluarii calitatii servirii
2. Tehnici de fidelizare a clientilor printr-un serviciu exceptional
- Prin ce ne respingem clientii
- fidelizarea clientilor - aspecte
- Sa ne cunoastem clientii
- Sa ne informam clientii
- Oferiti experiente avantajoase
- Atrageti printr-o personalitate pozitiva si placuta
- Oferiti o valoare exceptionala
3. Reclamatiile si gestionarea clientilor dificili
- Reclamatiile - o sansa sa remediati situatia
- Adevarata problema este modul in care remediati problema
- Cum rezolvam corect un conflict
* Automotivarea - cum reusesti sa iesi dintr-o perioada de criza (personala, motivationala)
* Monitorizarea serviciului de customer service & Metode eficiente pentru motivarea angajatilor
Despre vorbitori:
Cosmina V. Mesesan:
Experienta internationala in Customer - Service, Vanzari si Mystery Shopping (California, USA); Lector colaborator la Scoala de Formare Manageriala in Turism si organizatoarea primului Curs de Mystery Shopping din tara; Specializare in Cercetari de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), Certificare Mystery Shopper - MSPA Europe & North America, Economist licentiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA), Diploma de Comerciant - Merceolog, Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).
Oferte speciale si personalizate necesitatiilor Dvs., oriunde in tara!
Cere oferta pret Curs Training Fidelizarea clientilor
Alte Produse Curs Training Fidelizarea clientilor
-
Servicii Alte servicii
Curs Training Marketing Vanzari - Desfasurat La Nivel National
atragerii clientilor; * Fidelizarea clientilor actuali ai firmei; * Pentru mai multe..., avand o indelungata experienta in organizarea de programe de training... la specificul activitatilor prestate de clientii nostrii pe piata, SC Consult Investment SRL ..
Servicii
Alte servicii
VEZI OFERTA -
Servicii Alte servicii
Cursuri Marketing, Vanzari, Negociere
atragerii clientilor; * Fidelizarea clientilor actuali ai firmei; * Pentru mai multe..., avand o indelungata experienta in organizarea de programe de training... la specificul activitatilor prestate de clientii nostrii pe piata, SC Consult Investment SRL ..
Servicii
Alte servicii
VEZI OFERTA
-
Nou!
Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
Vezi
oferta
Servicii Customer Service Excellence - Club Membership 2010
Servicii -
Servicii de Monitorizare a serviciului de customer service
Vezi
oferta
Servicii de Monitorizare a serviciului de customer service
Servicii -
Metoda evaluare angajati Mystery Shopping
Vezi
oferta
Metoda evaluare angajati Mystery Shopping
Servicii -
Card de fidelizare
Vezi
oferta
Card de fidelizare
Imprimare & Publicare