Curs Training Fidelizarea clientilor

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Training fidelizarea clientilor Imbunatatirea serviciului de Customer Service Obiectivul programului: Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora prin imbunatatirea servirii.

Training

fidelizarea clientilor
Imbunatatirea serviciului de Customer Service

Obiectivul programului:
Cresterea gradului de satisfactie a clientilor si fidelizarea acestora prin imbunatatirea servirii.

Din cuprinsul trainingului:
1. Necesitatea satisfacerii clientilor, importanta calitatii servirii
- Valoarea adaugata
- Modele ale satisfactiei clientului
- Importanta servirii - date statistice
- Reclama negativa poate fi devastatoare
- Costul pierderii unui client
- Criterii care stau la baza evaluarii calitatii servirii

2. Tehnici de fidelizare a clientilor printr-un serviciu exceptional
- Prin ce ne respingem clientii
- fidelizarea clientilor - aspecte
- Sa ne cunoastem clientii
- Sa ne informam clientii
- Oferiti experiente avantajoase
- Atrageti printr-o personalitate pozitiva si placuta
- Oferiti o valoare exceptionala

3. Reclamatiile si gestionarea clientilor dificili
- Reclamatiile - o sansa sa remediati situatia
- Adevarata problema este modul in care remediati problema
- Cum rezolvam corect un conflict

* Automotivarea - cum reusesti sa iesi dintr-o perioada de criza (personala, motivationala)

* Monitorizarea serviciului de customer service & Metode eficiente pentru motivarea angajatilor

Despre vorbitori:

Cosmina V. Mesesan:
Experienta internationala in Customer - Service, Vanzari si Mystery Shopping (California, USA); Lector colaborator la Scoala de Formare Manageriala in Turism si organizatoarea primului Curs de Mystery Shopping din tara; Specializare in Cercetari de Marketing la Universitatea din Georgia & MRII (Marketing Research Institut International), Certificare Mystery Shopper - MSPA Europe & North America, Economist licentiat (Universitatea Babes Bolyai, FSEGA), Diploma de Comerciant - Merceolog, Membru ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Oferte speciale si personalizate necesitatiilor Dvs., oriunde in tara!

Cere oferta pret Curs Training Fidelizarea clientilor


check

Alte Produse Curs Training Fidelizarea clientilor