Consultanta revizuire a documentatiei

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Documentatia unei organizatii are menirea de a descrie procesele, activitatile, actiunile, etc. care se desfasoara in cadrul acesteia si sa ofere instrumente pentru monitorizarea acestor procese.

Documentatia unei organizatii are menirea de a descrie procesele, activitatile, actiunile, etc. care se desfasoara in cadrul acesteia si sa ofere instrumente pentru monitorizarea acestor procese. Datorita dinamicii oricarei activitati si al mediului in care activeaza, procesele si partile componente ale acestora sunt in continua schimbare de asemenea si implicit documentatia care le descrie.

Modificarile sunt de regula mai pronuntate, au impact mai mare si sunt mai multe la numar, in primii 1-2 ani de la implementarea unui/unor Sisteme de management sau de la diverse modificari in cadrul unei organizatii. Ritmul si intensitatea sunt crescute pana in momentul in care s-a creat un sistem cunoscut, acceptat de toata lumea, functional si eficient.
Revizuirea independenta a documentatiei, fara alte activitati colaterale, intervine atunci cand exista schimbari clare si de sine statatoare in cadrul unei organizatii, cunoscandu-se in totalitate efectele acelor schimbari.

Mai poate aparea in momentul in care diferite practici se modifica in cadrul domeniului de activitate, cand apar progrese tehnologice aplicabile, esential fiind ca impacturile acestora sa fie cunoscute in totalitate. De asemenea, in cazul modificarii standardului/elor de referinta, documentatia poate fi modificata independent, atunci cand se stie clar efectele modificarilor standardului revizuit asupra organizatiei.

Altminteri, revizuirea documentatiei se afla in stricta legatura cu procesul de audit sau cu oricare alt proces de evaluare, inclusiv interviuri cu angajatii, fara a se atinge complexitatea unui audit. Oricare ar fi modificarile cauzate de factori interni sau externi organizatiei, daca efectele modificarilor nu sunt cunoscute in totalitate, documentarea acestora se impune a fi realizata numai dupa o evaluarea completa si amanuntita.

Documentatia revizuita va servi ca un reguli stricte care respecta particularitatile organizatiei si asigura functionare eficienta a tuturor proceselor si partilor componente in interdepenedenta lor.

Cere oferta pret Consultanta revizuire a documentatiei


check

Alte Produse Consultanta revizuire a documentatiei