Aprindere tranzistorizata AT011 si Senzor 011 (dacia)

Cere oferta pret

aprinderea tranzistorizataƒA£ AT 011 si SENZORUL 011, (FARA PLATINA) CompleteazAƒA£ sistemul clasic de aprindere prin scanteie (cu platinAƒA£) al motoarelor pe benzinAƒA£,

aprinderea tranzistorizataƒA£ AT 011 si SENZORUL 011, (FARA PLATINA)

CompleteazAƒA£ sistemul clasic de aprindere prin scanteie (cu platinAƒA£) al motoarelor pe benzinAƒA£, scopul urmAƒA£rit fiind imbunAƒA£tAƒA£AƒA¾irea performanAƒA¾elor acestora in principal prin ELIMINAREA PLATINII (si problemelor mecanice ale acesteia) :
-Cresterea si stabilizarea tensiunii din primarul (implicit si secundarul) bobinei de inductie indiferent de turaAƒA¾ia motorului, tensiunea acumulatorului si temperatura ambiantAƒA£, realizand astfel porniri mai usoare, o functionare optimAƒA£ si in conditii extreme de lucru a motorului.

-Posibilitatea functionAƒA£rii cu Senzorul 011 in loc de platinAƒA£, sau cu platina.!!!

-Limitarea tensiunii si curentului pe contactele platinelor, protejandu-le astfel de arcul si curentul electric care le uzeazAƒA£.

-Posibilitatea diagnosticAƒA£rii rapide a platinelor, a tensiunii la bornele bobinei de inductie si reglAƒA£rii avansului static cu LED CONTROL -ul incorporat

CARACTERISTICI TEHNICE :
-Tensiunea nominalAƒA£ de lucru : 14 0,5Vcc.(Garantat de la 8V panAƒA£ la18V)
-Temperatura ambiantAƒA£ de lucru : -35 C panAƒA£ la +90 C.
-Turatia de lucru a motorului :30 rot/min. panAƒA£ la 12.000 rot/min. (Motor cu 4 cilindri in 4 timpi)
-Protectie totalAƒA£ impotriva apei si umiditAƒA£tii.
-Rezistenta ohmicAƒA£ minimAƒA£ a primarului bobinei de inductie = 3 ohmi (TotalAƒA£ la bobinele de inductie cu rezistentAƒA£ aditionalAƒA£)

INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE:(vezi desenul si caracteristicile tehnice)

-aprinderea tranzistorizataƒA£ AT011 se va monta direct pe borna 1(-) a bobinei de inductie, in locul conductorului ce vine de la ruptor, cu borna marcatAƒA£ B.I. pe cutia montajului. (de preferat cu bornele in jos, pentru a nu se acumula apAƒA£ intre borne si a se putea vizualiza LED CONTROL-ul.).

Conductorul ce vine de la ruptor se conecteazAƒA£ la borna marcatAƒA£ R.U.P. pe cutia montajului.

Conductorul de culoare rosie in dreptul cAƒA£ruia este marcat +12V se conecteazAƒA£ la borna 15 (+) a bobinei de inductie (+acumulator prin cheia de contact), iar conductorul de culoare neagrAƒA£ la sasiul masinii (-)

- Senzorul 011 se monteazAƒA£ in locul platinii mobile la o distantAƒA£ de cca 0,5...0,7 mm fatAƒA£ de varful camei axului delcou.

Firul din tresAƒA£ de cupru se conecteazAƒA£ la surubul platinii fixe (-).

Se roteste delcoul in sens invers acelor de ceasornic si se regleazAƒA£ avansul cu LED CONTROL-ul sau oricare altAƒA£ metodAƒA£.! (PanAƒA£ cand turatia de relanti este maximAƒA£ cu motorul incAƒA£lzit) .

ATENTIE !!! : Se scoate obligatoriu din circuit condensatorul de la platinAƒA£, lAƒA£sandu-se in aer conductorul acestuia impreunAƒA£ cu papucul si NU se vor folosi bobine de inductie cu rezistenta aditionalAƒA£ scurtcircuitatAƒA£ (lipsAƒA£) sau cu valoarea rezistentei ohmice totalAƒA£ mai micAƒA£ de 3 ohmi.

Se verificAƒA£ fisele de la delcou (max. 4 Kohmi), curAƒA£tenia si integritatea capacului de delcou, distribuitorul (pipa) si bujiile.

Conductorul de la turometru ramane pe borna 1(-) a bobinei de inductie.

Pentru performante optime, se poate mAƒA£ri distanAƒA¾a la bujii panAƒA£ la cca 1mm .

Este posibil ca motorul sAƒA£ nu functioneze, sau sAƒA£ functioneze defectuos dacAƒA£ instalatia electricAƒA£ pe autoturism nu este in parametri normali.

Cere oferta pret Aprindere tranzistorizata AT011 si Senzor 011 (dacia)


check

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us