Aplicatie de gestiune, administrare clienti DotCLIENT CRM

Report abuse Categorie: Electronice & IT
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

DotCLIENT CRM - APLICATIE DE GESTIUNE SI ADMINISTRARE A CLIENTILOR dotCLIENT CRM (Customer Relationship Management) este aplicatia web care ofera echipei de vanzari si managementului companiei suport pentru gestionarea la parametri maximi a tuturor informatiilor legate de client.

DotCLIENT CRM - APLICATIE DE GESTIUNE SI ADMINISTRARE A CLIENTILOR

dotCLIENT CRM (Customer Relationship Management) este aplicatia web care ofera echipei de vanzari si managementului companiei suport pentru gestionarea la parametri maximi a tuturor informatiilor legate de client.

Aplicatia noastra reprezinta un important instrument pentru echipa de vanzari, astfel: Ofera de informatii exacte echipei de vanzari in ceea ce priveste: - istoricul unui client
- clientii dintr-o anumita zona
- datele clientilor
Ofera managementului companiei de rapoarte in timp real referitoare la:
- starea discutiilor cu fiecare client
- activitatea desfasurata de fiecare agent in parte
- informatii in timp real despre volumul si structura activitatilor realizate de echipa BAIBIA KIND
- informatii legate de eficienta mijloacelor de promovare ale companiei

Implementarea sistemului nostru ofera companiei dumneavoastra numeroase avantaje atat in cea ce priveste gestionarea informatiilor legate de client cat si in uniformizarea si standardizarea procesului de atragere a unor noi clienti prin: - Crearea unei baze de date comune ce poate fi interogata si editata in timp real printr-o simpla conectare la internet. Compania poate valorifica aceasta baza de date pentru popularizarea ofertelor speciale, implementarea unor sisteme de fidelizare a clientilor precum si mentinerea unei permanente comunicari cu clientii.
- Standardizeaza procesul de strangere a informatiilor legate de client, oferind asfel posibilitatea evaluarii intr-un mod uniform a activitatii fiecarui membru al echipei
- Optimizarea folosirii resurselor prin posibilitatea de a analiza impactul diverselor cai de promovare a companiei.
- Prezentrea uniforma a informatiilor astfel incat ele sa poata fi folosite si de alte persoane ce ar putea prelua o anumita zona sau anumiti clienti
- Simplificarea activitatii agentilor companiei, crescand astfel productivitatea muncii lor si satisfactia perceputa de catre clientii.
- Oferirea unor rapoarte in timp real asupra numarului si structurii clientilor precum si a acttivitatii echipei de vanzari.

Cere oferta pret Aplicatie de gestiune, administrare clienti DotCLIENT CRM


check

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us