Administrare imobil

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Alte servicii

Cere oferta pret

In atentia Comitetului executiv al Asociatiei, TECHADMIN SRL este o societate comerciala ce are ca principale activitati: administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract Activitati de consultanta pentru afaceri si management.


In atentia Comitetului executiv al Asociatiei,

TECHADMIN SRL este o societate comerciala ce are ca principale activitati: administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract
Activitati de consultanta pentru afaceri si management.

Avantajele contractarii SC TECHADMIN SRL pentru administrarea imobilului dumneavoastra sunt:
v Intocmirea computerizata a listelor si calculul cotelor de intretinere conform legilor in vigoare de catre administratori atestati de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Ministerul Educatiei si de Federatia Asociatiilor de Proprietari din Romania;
v Promptitudine si calitate in serviciile contractate;
v Respect, confidentialitate si profesionalism;
v Transparenta si corectitudine in calculul cotelor de intretinere si in modalitatea de gestionare a fondurilor;
v Evidente clare si complete privind situatia financiara a fiecarui apartament in parte;
v Informatii actualizate privind legislatia in vigoare si consiliere in domeniul economic;
v Tarife avantajoase, negociabile.

Colaborarea firmei noastre cu Asociatiile de Proprietari consta practic in:
ü Colectarea facturilor emise de furnizorii de servicii si utilitati – un reprezentant al S.C. Techadmin S.R.L. va ridica facturile de la furnizori, colaboratori, din cutia postala a Asociatiei sau de la Presedinte.
ü La inceputul fiecarei luni, un reprezentant al firmei noastre va centraliza consumurile de apa rece si apa calda pentru fiecare apartament contorizat.
ü Calculul cotelor de intretinere si intocmirea listelor de plata a acestora in termen de 3-5 zile de la data primirii ultimei facturi de la furnizori. Listele cotelor de intretinere precum si documentele contabile lunare se predau comisiei de cenzori si presedintelui Asociatiei, urmand ca, dupa aprobarea acestora, listele sa fie afisate la avizier. Alaturi de listele ce contin cotele de intretinere, la avizier se vor afisa informatii complete privind facturile incluse in listele de plata - numarul facturii, perioada de facturare, valoarea facturii si modul de repartizare a acesteia.
ü Programul de incasare a cotelor de intretinere se stabileste de comun acord, urmand ca, la datele stabilite, un reprezentant TECHADMIN sa se prezinte la Asociatie pentru colectarea cotelor de la locatari.
ü Pe baza incasarilor efectuate angajatii nostri vor achita facturile de utilitati si servicii si vor preda documentele justificative reprezentantilor Asociatiei.
ü Intreaga activitate de contabilitate a Asociatiei va fi predata comisiei de cenzori si presedintelui Asociatiei odata cu intocmirea listelor de intretinere. Activitatea de contabilitate se realizeaza conform legilor in vigoare si se concretizeaza in: calcularea listelor de intretinere; relatia cu institutia bancara unde Asociatia are deschis contul; intocmirea Registrului de casa; intocmirea Registrului jurnal de incasari si plati; intocmirea registrelor de evidenta a fondului de rulment si al fondului de reparatii; respectiv centralizarea consumurilor de apa rece si apa calda;
ü La cerere, putem realiza doar anumite servicii din pachetul standard precum: doar calculul cotelor de intretinere, doar servicii de control si cenzorat pentru situatiile financiar-contabile ale Administratiei deja existente, sau alte servicii in functie de cerintele dumneavoastra.


Un abonament standard include lunar: Centralizarea indicilor apometrelor fiecarui apartament – daca este cazul;
Intocmirea computerizata a listelor de intretinere si a situatiilor fondurilor existente, conform legii;
2 ore/zi, o zi de incasare pe saptamana;
Plata facturilor catre furnizorii Asociatiei;
Intocmirea situatiilor financiare necesare si predarea lor catre Comitet si presedinte;
Relatia cu furnizorii de utilitati si cu ceilalti colaboratori ai Asociatiei;
Alte atributii sau servicii stabilite de comun acord.

Abonamentul se plateste pe baza de factura si chitanta emise conform contractului de prestari servicii incheiat de comun acord. Valoarea acestui abonament se calculeaza orientativ in functie de grila urmatoare:

Numar de apartamente in imobil


Valoare orientativa a abonamentului standard Anul 2010


30 apartamente


400 lei (toate taxele si impozitele incluse)


40 apartamente


550 lei (toate taxele si impozitele incluse)


50 apartamente


650 lei (toate taxele si impozitele incluse)


60 apartamente


800 lei (toate taxele si impozitele incluse)


Aceste valori sunt estimative si negociabile in functie de diversi factori precum: situatia actuala a Asociatiei din punct de vedere economic si juridic,
serviciile suplimentare solicitate de Comitetul Asociatiei de Proprietari respectiv serviciile la care se renunta din pachetul standard,
numarul de pensionari cu probleme financiare proprietari in imobil, etc.


In speranta unei viitoare colaborari,
Asteptam raspunsul dumneavoastra.


Cu respect,
Cristina Marculescu
Administrator
S.C. TECHADMIN S.R.L.
E-mail: office@techadmin.ro
cristina@techadmin.ro
Web site: www.techadmin.ro
Tel. 0723.652.659 / 0729.465.598

Cere oferta pret Administrare imobil


check

Alte Produse Administrare imobil