acreditarea spitalelor, control intern OMFP 946, ISO 9001

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Alte servicii

Cere oferta pret

LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este o organizatie care realizeaza servicii de consultanta pentru afaceri si management; membra AMCOR – Asociatia Consultantilor in Management din Romania,

LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este o organizatie care realizeaza servicii de consultanta pentru afaceri si management; membra AMCOR – Asociatia Consultantilor in Management din Romania, ce reprezinta un numar de 80 de firme de consultanta si training in management din piata romaneasca si singura organizatie romaneasca membru al Federatiei Europene a Asociatiilor de Consultanta, FEACO Bruxelles si a ICMCI - International Council of Management Consultants Institutes.
LUCAS CONSULTING PARTNER SERVICES este certificata conform standardului international de calitate ISO9001 sa realizeze urmatoarele servicii de consultanta: - Consultanta pentru implementarea Sistemelor de Management
Consultanta iso 9001(calitate), ISO 14001(mediu), ISO22000/HACCP (siguranta produselor alimentare), OHSAS 18001(sanatate-securitate); Securitatii Informatiei - ISO/IEC 27001;Tehnologia informatiei- ISO/IEC 20000-1:2005; Responsabilitate sociala - SA 8000:2008/ SRS 10000:2010; Laboratoare medicale - SR EN ISO 17025 / 15189; Sisteme de management al energiei - SR EN 16001:2009; Managementul serviciilor hoteliere- IQSHS; Securitatea lantului de furnizori- ISO28000:2007; Managementul serviciilor de transport public de calatori- SR EN 13816; Managementul continuitatii afacerii- BS25999:2007.
- Consultanta in vederea elaborarii si/sau dezvoltarii sistemelor de control managerial conform OMFP nr. 946/2005 modificat si completat de Ordinul 1649 din 17 februarie 2011 adresat institutiilor publice publice
Constatarea neregularitatilor existente la nivelul fiecarei structuri din cadrul institutiei, neregularitati care fac imposibila atingerea obiectivelor propuse/ Identificarea cauzelor care au determinat abaterile constatate / Dispunerea de masuri care sa duca la indeplinirea obiectivelor intr-un mod economic, eficace si eficient.
- Consultanta in vederea indeplinirii cerintelor legale si reglementate aplicabile in vederea acreditarii
Procesul de consultanta urmareste gradul de indeplinire a unui set extins de indicatori, din diferite grupe de interes. Programul de consultanta urmareste ca, impreuna cu o echipa polispecializata a spitalului/clinicii, sa ofere instrumentele necesare indeplinirii cerintelor specificate, oferind totodata premisele constructiei unui sistem de urmarire si imbunatatire a segmentelor importante.
- Consultanta in utilizarea fondurilor rambursabile si nerambursabile U.E.
Consultanta si intocmirea documentatiei necesare (elaborare proiect finantare) pentru solicitarea de fonduri nerambursabile si implementarea proiectului aprobat (managementul investitiei) - Analiza eligibilitatii / conformitatii solicitantului/ Elaborare Studiu de fezabilitate/ Elaborare Plan de afaceri/ Elaborare Cerere de Finantare / Clarificari referitoare la proiect solicitate de finantator.
- Consultanta in vederea certificarii produselor - MARCAJ C.E.
Asistenta pentru intocmirea documentatiei tehnice necesare pentru implementarea Sistemului de Control al Productiei in Fabrica (descrierea companiei, descrierea produsului, descrierea procesului de productie, controlul procesului de fabricatie, proceduri care atesta etapele procesului de productie si conformitatea produsului cu cerintele standardelor in vigoare, inregistrarile care demonstreaza parcurgerea etapelor); asistenta pe intreg parcursul procesului de demonstrare a conformitatii produsului cu cerintele standardelor in vigoare in ceea ce priveste instruirea responsabilului CPF, emiterea declaratiei de conformitate, realizarea etichetei Marcaj CE, aplicarea etichetei Marcaj CE.
Beneficiile asimilarii unor astfel de servicii de consultanta sunt: - Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei;
- Castigarea increderii clientilor;
- Cresterea satisfactiei clientilor;
- Imbunatatirea continua a performantei generale;
- Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei;
- Satisfactia angajatilor;
- Imbunatatirea performantei;
- Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei;
- Evitarea erorilor in locul corectarii lor;
- Economisire de timp si bani.
Intr-un mediu de afaceri dinamic precum cel prezent pe piata romaneasca actuala, cu noi tendinte si oportunitati ce apar in fiecare zi, organizatiile au nevoie de sprijin real pentru dezvoltarea afacerii lor; furnizarea unor servicii de calitate in acest sens il reprezinta unul dintre obiectivele noastre.
Cu stima,
Director general/ Ec. Alin Dumitru

Cere oferta pret acreditarea spitalelor, control intern OMFP 946, ISO 9001


check

Alte Produse acreditarea spitalelor, control intern OMFP 946, ISO 9001

Latest Tweets

Contact Us

Follow Us