Abonamente de suport software Advanced

Report abuse Categorie: Servicii
Subcategorie: Diverse

Cere oferta pret

Mentenanta posturi fixe si mobile suportul software acopera Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall,

Mentenanta posturi fixe si mobile

suportul software acopera Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall, antivirus, programe specifice

Suportul hardware cuprinde: verificare defectiuni hardware, comanda de echipamente si piese defecte la cererea clientului, asistenta in alegerea echipamentelor fixe si/sau mobile

Imprimante: verificare functionalitati de imprimare, partajare in retea, scanare, instalare drivere, configurare imprimante cu adresa IP daca este cazul
Mentenanta retea si servere

Pentru reteaua clasica sau wireless, se asigura: verificare cablaje, asignare adrese IP, rezolvare conflicte de adrese, VPN, probleme de autentificare in domeniu, alte probleme de retea.

In aceasta categorie intra si echipamentele de retea: gestiune de routere(Cisco sau altele), switch-uri, configurare retea wi-fi, firewall etc

Abonament Advanced

Este pentru o retea cu 50 de posturi si echipamente, routere, firewall, proxy,conexiune/conexiuni internet, site-web, server de mail, servere de backup, servere de fisiere, imprimante/multifunctionale, centrala telefonica standard/VoIP, conexiuni internet mobile, arhitectura multisite
Continutul pachetului

suport nelimitat de luni pana vineri, interval orar asigurat: 9-18 telefonic/prin tichet/prin e-mail
timp de raspuns: 1-2 ore
o scanare saptamanala a posturilor cu un antivirus ales de client
o actualizare lunara a posturilor pentru programele instalate; daca este considerata o urgenta de securitate, actualizarile se vor face mai rapid
deplasari la sediu daca este nevoie: nelimitat
instalare/parametrare aplicatii, conturi de mail, alte programe folosind conexiune la distanta sau alte modalitati (deplasare la sediu, deplasare echipament)
asistenta in alegerea echipamentelor hardware
contact cu furnizorii (internet, telefonie, hosting, mail, alte servicii informatice)
serviciul aa‚¬Å¾Morning check advanced' - verificarea unor puncte de comun acord (functionare webmail, functionare site, conexiune internet, functionare servere, ftp etc)
raport lunar cu interventiile efectuate
suport bilingv romana/engleza sau romana/franceza

Cere oferta pret Abonamente de suport software Advanced


check