Pret Mass-media/Comunicare - unpret.ro
-
Carti Mass-media/Comunicare
Tehnici de comunicare in social media
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de inter Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Secretele relatiei cu presa - Sfaturi practice si studii de caz
Contine CDRelatia cu presa este una din coordonatele comunicarii care da cele mai mari batai de cap managerilor din companiile multinationale.Producator: Universul Juridic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Reglementarea activităţii de lobby. In anticamera influentei.
Reglementarea activitatii de lobby. In anticamera influentei, doreste sa vina A®n sprijinul demitizarii caracterului ocult al activitatii de lobby prin definirea exhaustiva, prezentarea tehnicilor folosite A®n cadrul acestei activitati, ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Redactarea materialelor de relatii publice
Editia a II-a revazuta si adaugitaTraducere de Dana Ligia Ilin Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, o Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Manipularea in relatiile publice
Lucrarea, de un inalt nivel teoretic dar mai ales practic, se adreseaza oamenilor din P.R. Cuvantari, evenimente media, conferinte si coctailuri, toatProducator: Antet ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Totul despre relatiile publice. Editia a II-a
Traducere coordonata de Cristina Coman Editia a II-a revazuta si adaugita Adaptarea permanenta la noile tehnologii si mijloace de comunicare reprezinta o provocare majora pentru specialistii in relatii publice. Actualizata in conformitate cu cele mai ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
CUM SA CONVINGI PE ORICINE DE ORICE (R)
Prin intermediul acestei carti, autoarea, consultant de marca in domeniul comunicarii, ofera o abordare secventiala a tehnicilor si a comportamentelor care te vor ajuta sa obtii rezultatul dorit in orice demers propus. Folosind exemple din ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Constituirea clasei mijlocii in Romania, editia a II-a
Producator: Editura Economica ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicare si Cultura. Aplicatii Interdisciplinare
Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Democratie - vis si realitate
In paginile lucrarii Democratie - vis si realitate sunt tratate variate aspecte, precum: inegalitatea conditiilor; redescoperirea si progresul ideilor democratice; democratia ca exigenta; democratia si drepturile omului; democratia, fapt social; ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Cum gindesc si cum vorbesc ceilalti. Prin labirintul culturilor
Volumul a€“ solid fundamentat pe cercetari actuale a€“ propune o privire de ansamblu asupra domeniului comunicarii interculturale, corelind abordarea antropologica cu perspectiva comunicativ-lingvistica. Ea prezinta intr-o forma ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Batalia Pentru Stiri
Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Statutele Societatei Presei si Al Sindicatului
Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Media si Imagologia
Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Negocierea Cu Moartea
Raportandu-ne la copilaria ei si la cariera de scriitoare, Margaret Atwood analizeaza metaforele pe care scriitorii de fictiune si poetii le folosesc sa-si explice sau sa-si scuze activitatile, analizeaza rolurile pe care acestia aleg sa le joace si ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Pr Trend
Acest volum colectiv ( peste douazeci de autori) aduna lucrarile celei de-a doua editii din seria de conferinte internationale PR Trend. Teorie si practica in publicitate si relatii publice organizate de Catedra de Comunicare si Relatii Publice din ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicarea de criza
Comunicarea de criza - In prezent, fenomenele de criza par sa se accelereze si sa se amplifice intr-un context economic in care concuren-ta si mediatizarea evenimentelor sunt ridicate. Criza repre-zinta in aceste conditii un pericol real si poate ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicare interpersonala editita 2
Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Relatiile publice - fundamente interdisciplinare (ed noua)
A„Cartea Adelei Rogojinaru deschide o perspectiva originala asupra unui domeniu cu istorie recenta si cu o crestere spectaculoasa printre disciplinele universitare. Este o sinteza densa, alerta, reprezentand o excelenta baza didactica pentru ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Interviul: recurs la memoria culturala
Reconstituirea unei epoci cultural bazata pe efectele politicului este un proces comunicational complex, in care emotia si reminiscentele amintirii personale contribuie la amprentarea subiectiv-reconstitutiva a fenomenului. Se realizeaza astfel o ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Logica manipularii: 33 de tehnici de manipulare politica romaneasca
Cine poate spune astazi ca Poporul controleaza Puterea" Votul este instrumentul prin care se redistribuie locuri si pozitii de putere si de acces la resursele de supravietuire ale unei comunitati pentru o perioada de timp limitata. Capital social, ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicarea virtuala
In momentul de fata, scoala romaneasca este supusa unei serii de provocari din diverse domenii. La nivel epistemologic, comunicarea virtuala si impactul noilor tehnologii informationale si comunicationale reprezinta una dintre aceste provocari pe ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Fondul si forma
Cartea pleaca de la o tema de traditie in cultura romana, tema A“formelor fara fondA”. In opinia noastra, relatia dintre forme si fond se cuvine a fi privita pe ambii versanti ai problemei, in cultura unei societati fiind cu putinta ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Aspecte ale polifoniei lingvistice
Cartea de fata explica mecanismul de functionare al polifoniei in patru directii, doar formal diferite, dar subscriind toate aceluiasi tipar de constrictie : fiecare voce sau punct de vedere lasa sa razbata un conglomerat de alte voci sau puncte de ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Documentarea in jurnalism
Cartea aceasta prima din Romania, dedicata problemei complexe a documentarii in jurnalism reuneste 24 de texte semnate de nume importante ale culturii si jurnalismului din Romania si nu numai. Ea se deschide cu trei conferinte de exceptie, sustinute ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Epurarea cartilor in Romania. Documente (1944-1964)
Volumul de fata este, in primul rand, o antologie de documente inedite din fondurile Arhivelor Nationale, despre prima operatie importanta a cenzurii comuniste A– epurarea cartilor. Cele aproximativ 130 de documente sunt aranjate, cronologic, ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Ziua agentiilor de presa editia a V-a
Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Persuasiunea. Receptare si responsabilitate
Editura: POLIROM Anul aparitiei: 2003 Nr.pagini: 504 ISBN: 973-683-949-4 "Persuasiunea. Receptare si responsabilitate" - Charles U. Larson Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Presa Evreiasca Din Romania
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2004 Nr.pagini: 232 ISBN: 973-733-008-0 istoria presei evreiesti din Romania este oglinda impresionantei diversitati a unei nationalitati marcate de locul provenientei (sefardim, veniti din sudul continentului), ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
A Doua Curte A Miracolelor
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2004 Nr.pagini: 244 ISBN: 973-733-000-5 A doua curte a miracolelor - Ruxandra CesereanuProducator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Jurnalistii Vedete, Scribi Sau Contopisti
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2004 Nr.pagini: 196 ISBN: 973-8051-59-2Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Dictionarul Jurnalistului De Radio
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2004 Nr.pagini: 240 ISBN: 973-849-783-3Producator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Manual De Jurnalism. Redactarea Textului Jurnalistic. Genurile Redactionale.
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 232 ISBN: 973-733-042-0 Manual de Jurnalism. Redactarea textului jurnalistic. Genurile redactionale - Cristian Florin Popescu Autorul ofera studentilor in juranlism si stiintele comunicarii, ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Caragiale Publicist
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 160 ISBN: 973-733-020-X Caragiale Publicist - Adriana GhitoiProducator: Tritonic ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicare si publicitate
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 112 ISBN: 973-733-025-0 Comunicare si publicitate - Dorin Popa "Profesorul Dorin Popa este cel mai activ autor al sectiei de Jurnalistica de la universitatea ieseana. Cel de-al saselea volum in ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Dictionar Explicativ De Televiziune Englez- Roman
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 254 ISBN: 973-733-027-7 a€zCartea lui Lucian ionica aduce laolalta lexiconul difuzarii in masa a programelor radio-tv si limba engleza intr-un volum de referinta, care va servi extraordinar ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Tanarul Scriitor O Monografie
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 104 ISBN: 973-733-023-4 a€zPrin programul initiat de Partidul Comunist dupa preluarea puterii in anul 1948, de formare a unei generatii de tineri scriitori, necontaminati de ideologia burgheza, ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Media Vs. Terorism
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 128 ISBN: 973-733-014-5 Complici ai terorismului sau agenti ai statului, mass-media se afla in centrul crizelor teroriste care ameninta democratiile. Aceasta carte aduce lamuri, printr-o analiza a ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Teoria legaturii ritualice
Marile rituri comunitare a€“ rituri politice, monarhice si republicane, a€œliturghii profanea€ create de sport si de cinema, ceremoniale judiciarea€¦ - reprezinta in mod traditional obiecte de studiu ale ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA -
Carti Mass-media/Comunicare
Comunicarea in organizatiile militare
Editura: TRITONIC Anul aparitiei: 2005 Nr.pagini: 302 ISBN: 973-733-019-6 a€zO colectie de texte mai vechi si mai ales recente, din autori romani si mai cu seama straini, din publicatii traduse la noi si mai ales netraduse inca, privitoare la ..
Carti
Mass-media/Comunicare
VEZI OFERTA